Elite- og Talenthold: Kata & Kumité A og B
Træningstider
Dag |
Tidspunkt |
Gruppe |
Instruktør |
Bemærkning |
Mandag |
18.00 – 19.30 |
Kata A |
Peter |
Dojo A |
Mandag |
19.30 – 21.00 |
Kata B |
Aske |
Dojo B |
Tirsdag |
18.30 – 20.00 |
Kata/Kumite/traditionel |
Tonny / Mads |
Unge 1. kyu + Sort |
Tirsdag |
20.00 – 21.30 |
Kata/Kumite/traditionel |
Mads |
Voksne Sort |
Onsdag |
19.45 – 21.15 |
Kumite åben |
Lasse |
|
Torsdag |
17.00 – 18.30 |
1. kyu børn + sort unge |
Kenny |
|
Fredag | 17.00 - 18.30 | Kata Elite | Kim | Elite |
Søndag | 09.45 – 11.00 | Kumite B | Harald /Marcus | Talenter |
Søndag |
11.00 – 12.30 |
Kumite A |
Harald/Marcus |
Øvede |
Optagelseskrav, mål og forventninger
Kategori |
Krav |
Mål |
Forventninger |
Tilskud Kr. |
Udgangspunkt 1. Dan SKIF Shitai Kata Min. 3 Tokui kata |
Medalje ved DM Landshold SKIF/DKF Talentcenter DKF |
Deltagelse i alle træninger Deltage ved planlagte stævner |
Ja |
|
Kata Talent |
Heian og tekki Kata Min. 1 Tokui kata |
Medaljer SKIF Cup |
Min. 3 gange om ugen Deltage ved planlagte stævner |
Nej |
Kumite Elite |
Min. SKIF-landshold |
Medalje ved DM Landshold SKIF/DKF Talentcenter DKF |
Deltagelse i alle træninger Deltage ved planlagte stævner |
Ja |
Kumite Talent |
Har en rimelig teknisk værktøjskasse |
Medaljer SKIF Cup |
Min. 3 gange om ugen Deltage ved planlagte stævner |
Nej |
Instruktører
Navn |
|
Telefon |
|
|
|
Kim Bøhmert |
kim@akd.dk |
3045 9565 |
Mads Kold |
mads@akd.dk |
2710 8007 |
Kenny Larsen |
kenny@akd.dk |
2870 4086 |
| ||
Harald Mørch |
harald@akd.dk |
5383 2702 |
Aske Andersen |
aske@akd.dk |
2078 3999 |
Marcus Nymand |
|
|
- Sportsudvalg formand, Henrik Holming Werner, mail: henrik@akd.dk, mobil: 4052 5250
Udstyr
Kata: WKF godkendt Gi, samt rødt/blåt bælte til brug ved stævner.
Kumite: WKF godkendt Gi, rødt/blåt bælte, handsker, ben- og fodbeskytter samt hvid eller gennemsigtig tandbeskytter.
Den røde tråd i Kata
Alle A kæmpere vurderes af det samlede instruktørteam, med henblik på at udarbejde en udviklingsplan for den enkelte elev, samt hvilke Kata der bør arbejdes med, med udgangspunkt i den enkelte elevs styrker.